Over Ons

OVER ONS

Stichting Twisted timmert al meer dan 10 jaar aan de weg als succesvol platform voor jongeren in- en rondom Almere. Wij leggen de focus op onderscheidend talent, interesses en de leefwereld van de doelgroep 30-.

Middels workshops, masterclasses, leerwerktrajecten en inspiratieavonden weten wij kansen te creëren waardoor de weg naar het onderwijs, arbeidsmarkt en maatschappij weer dichtbij komt te liggen. De belangrijkste factor voor ons succes, is het talent van de jongeren.

Wij geloven dat iedereen over talent beschikt en dat talent ervoor kan zorgen dat je boven jezelf uitstijgt en jezelf en je omgeving kan veranderen.
Stichting Twisted is vooral sterk in het aanbieden van een eerlijk, uitdagend en allesomvattend programma’s en weet precies welke mensen zij hiervoor in moet zetten. De mensen (zowel achter de schermen als voor de groep) sluiten nauw aan op de leefwereld van de doelgroep omdat ze veelal opgegroeid zijn in dezelfde tijd en spreken hierdoor automatisch dezelfde taal.

Dit zorgt voor een unieke balans tussen, leuke inspirerende lessen, masterclasses, events, uitdagende praktijkopdrachten en een doelgericht toekomstplan.
“Ik ben ervan overtuigd dat talent pas waarde krijgt als het ook benut wordt!”

Cheryl Mak
Directrice Twisted
This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.